رهروان بصیر

فقط و فقط بصیرت

رهروان بصیر

فقط و فقط بصیرت

خیانت در جبهه خودی

به دلایلی خیلی واضح، این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به شطرنجی می ماند که دست به مهره حرکت است.

ما حق حتی یک اشتباه هم نداریم، اگر واقعا جمهوری اسلامی را دوست می داریم. دشمن مشغول نقشه است تا پیچیده و گنگ کند انتخابات را.

چونان کربلای پنجی های شرق ابوالخصیب، ما نیز باید سینه سپر کنیم؛ سینه بصیرت. جنگ است جنگ، باید مراقب باشیم محوری لو نرود.

ادامه مطلب ...

چادر سیاهم...

آنان چفیه می بستند تا بسیجی وار بجنگند...
من
چادر
می پوشم تا زهرایی زندگی کنم

آنان موقع نماز شب با چفیه صورت خود را می پوشاندند تا شناسایی نشوند...
من
چادر
می پوشم تا از نگاه های حرام پوشیده باشم...

آنان چفیه را سجاده می کردند وبه خدا می رسیدند ...
من با
چادر
م نماز می خوانم تا به خدا برسم...

آنان
سرخی خونشان را به سیاهی چادرم
امانت داده اند...

من آن  را محکم می پوشم تا امانتدار خوبی برای آنان باشم...

پخش برنامه های کاندیداهای انتخابات از صداوسیما (+جدول)

اولین برنامه ای که از تلویزیون پخش می شود روز شنبه 4 خرداد ساعت 8 شب مربوط به محسن رضایی است.

ادامه مطلب ...